Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna
- Jak obudzić apetyt na muzykę?
- Sieć współpracy i samokształcenia dla uczestników I i II edycji projektu „Łódzkie dwujęzyczne”
- Coś z niczego. Zabawy plastyczne dla dzieci
- Pomysły na ozdoby bożonarodzeniowe i wielkanocne
- Jak realizować treści z edukacji przyrodniczej?
- Zajęcia rytmiczne w przedszkolu – od rytmiki do tańca
- Nauczyciel w dialogu – sposoby budowania relacji: nauczyciel – dziecko, nauczyciel – rodzice
- Kształtowanie u dzieci umiejętności rozpoznawania i redukcji poziomu stresu, lęku, radzenia sobie z trudnymi emocjami
- Trudne zachowania dzieci. Wybrane strategie postępowania
- Agresywne zachowania dzieci – tworzenie bezpiecznych warunków do zmiany zachowań
- Rozwiązywanie problemów wychowawczych w grupie. Narzędzia i techniki coachingowe
- Edukacja matematyczna w przedszkolu z elementami kodowania i programowania
- Kompetencje kluczowe w edukacji przedszkolnej
- Wspieranie aktywności dziecka podnoszącej poziom integracji sensorycznej
- Czy to możliwe – fizyka w przedszkolu?
- Komunikacja wspierająca i motywująca w edukacji przedszkolnej – jak budować pozytywny obraz siebie i świata?
- Nauczyciel pełen pasji – innowacje w przedszkolu
- Edukacja przedszkolna – w roli głównej rozwijanie zdolności dzieci
- Podziałaj na wyobraźnię – kreatywność w edukacji przedszkolnej
- Dobrostan nauczyciela przedszkola – jak zadbać o siebie, aby wspierać innych
- Z piosenką i zabawą w przedszkolu przez cztery pory roku
- Muzyka klasyczna na zajęciach w przedszkolu
- Nauka czytania przez zabawę – metoda Ireny Majchrzak
- Zabawy przygotowujące dzieci do nauki pisania liter – metoda dobrego startu
- Narzędzia i materiały dostępne w sieci oraz ich poprawne wykorzystanie w edukacji przedszkolnej
- Muzyka, ruch, zabawa – to naprawdę fajna sprawa
- Gry i zabawy rozwijające różne kompetencje i umiejętności dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
- Tańce różnych narodów w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej
- Aktywne słuchanie muzyki wg metody Batii Strauss
- Domowe laboratorium, czyli doświadczenia przyrodnicze w domu, w szkole i w przedszkolu
- Zabawy budujące dobry klimat w grupie
- Op-art i sztuka nowoczesna na zajęciach plastyczno – technicznych w przedszkolu i w szkole
- Dzieci potrzebują ciszy – zabawy i ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne w rozwoju i wychowaniu
- Asertywność w pigułce … czyli jakość relacji i komunikacji na płaszczyźnie nauczyciel – uczeń – rodzic
- Ortografia w klasach I-III. Jak pracować z uczniem, dla którego ortografia jest trudna?
- Jak w ciekawy sposób omawiać lektury szkolne?
- BAJKOTERAPIA – metoda rozwijania kompetencji emocjonalno-społecznych i wychowawczych
- Programowanie w klasach I – III
- A może szydełko zamiast smartfona? – szydełkowy koszyczek ze sznurka
- Patroni Roku 2023
- Cztery pory roku – proste sposoby na dekoracje w klasie i uroczystości szkolne
- „Edukacja w przyrodzie”
- Planowanie rozwoju zawodowego nauczyciela ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela mianowanego w edukacji wczesnoszkolnej
- Planowanie rozwoju zawodowego nauczyciela ubiegającego się o stopień awansu nauczyciela dyplomowanego w edukacji wczesnoszkolnej
- Narzędzia i materiały dostępne w sieci oraz ich poprawne wykorzystanie w klasach I – III
- Rozwijanie zdolności i umiejętności matematycznych
- Elementy programowanie w edukacji przedszkolnej jako działanie innowacyjne