Język polski
- Na polskim odświętnie – jak wykorzystać znane i mniej znane święta do realizacji wymagań podstawy programowej w klasach IV-VI
- Na polskim odświętnie – jak wykorzystać znane i mniej znane święta do realizacji wymagań podstawy programowej w klasach VII-VIII
- „Róbmy swoje” – jak zostać (nie)zwykłym polonistą?
- Kreatywnie na języku polskim
- Praca z uczniem z doświadczeniem migracyjnym
- Przygotowanie uczniów do egzaminu ósmoklasisty z języka polskiego
- Edukacja w ruchu czyli polonistyczne stacje zadaniowe – jak je wykorzystać do realizacji różnych celów dydaktycznych na lekcjach języka polskiego w klasach IV-VI
- Edukacja w ruchu czyli polonistyczne stacje zadaniowe – jak je wykorzystać do realizacji różnych celów dydaktycznych na lekcjach języka polskiego w klasach VII-VIII
- Teatrzyk Kamishibai na lekcjach języka polskiego
- „Powrót do przeszłości”? – czas zacząć przygotowania do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- Myślenie krytyczne na języku polskim
- Polonistyczne innowacje pedagogiczne – bank pomysłów
- „Egzaminy bez spiny ” – czyli o tym, jak ograniczać stres egzaminacyjny i wspierać dobrostan ósmoklasistów poprzez efektywne i efektowne powtarzanie
- Egzaminacyjna paka dla ósmaka – zestawy zadań ułatwiające powtórzenie do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- O sile argumentów – czyli jak ćwiczyć różne wypowiedzi argumentacyjne na co dzień oraz do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- „Egzaminacyjne igraszki” – gry i zabawy wspierające powtórzenia do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- Egzaminacyjne inspiracje na ostatnią chwilę – ćwicz i sprawdź się