Ocenianie wspierające ucznia w uczeniu się
Ocenianie procesem ukierunkowanym na rozwój. Ocenianie, które nie etykietuje uczniów i nie niesie dla nich negatywnych konsekwencji. Udzielanie informacji zwrotnej...
Czytaj dalej
Neurodydaktyka- czyli kiedy z przyjemnością i skutecznie się uczymy ?
Koncepcje neuropedagogiki i jej zastosowania. Jak uczy się mózg i co z tego wynika do planowania procesu uczenia się? Błędy...
Czytaj dalej
Neurodydaktyka w praktyce, czyli jak zoptymalizować proces nauczania
Koncepcja neuroróżnorodności w środowisku szkolnym. Uczniowie neuronietypowi – jak wspierać ich rozwój. Budowanie zrozumienia dla neuroróżnorodności w relacjach uczeń –...
Czytaj dalej
Neuroróżnorodność w szkole – jak efektywnie wykorzystać ten potencjał?
Koncepcja neuroróżnorodności w środowisku szkolnym. Uczniowie neuronietypowi – jak wspierać ich rozwój. Budowanie zrozumienia dla neuroróżnorodności w relacjach uczeń –...
Czytaj dalej
„Ocenianie ma wielką moc” – co w procesie oceniania przeszkadza, a co służy wspieraniu dobrostanu dzieci i młodzieży
Psychologiczne aspekty oceniania. Ocena a stopień szkolny. Wartość informacyjna i motywacyjna oceniania. Wymagania edukacyjne i ich miejsce w ocenianiu osiągnięć...
Czytaj dalej