Jak skutecznie wspierać uczniów z trudnościami w czytaniu – konkretne strategie pracy nauczyciela z wykorzystaniem standardów ETR?

Rodzaj formy:

Adresat:

Seminarium

Nauczyciele oraz specjaliści wszystkich typów szkół i przedszkoli zainteresowani tematyką szkolenia

Treści:

  • Kluczowe założeń metody ETR, która jest rekomendowana przez MEN do pracy z dziećmi mającymi trudności w czytaniu i  rozumieniu czytanego tekstu, tj. z głęboką dysleksją , niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, ADHD, FAS.
  • Aspekt graficzny tworzenia tekstu łatwego do czytania i rozumienia w modelu ETR.
  • Strona językowa tworzenia tekstu łatwego do czytania i rozumienia w modelu ETR – konkretne rozwiązania –  praktyczne przykłady.

Liczba godzin:

Koszt

Prowadzący:

Realizacja;

Termin rozpoczęcia:

2

Forma bezpłatna

dr Violetta Florkiewicz

e-learning/Platforma Teams

I/II semestr

W celu zapisania się na kurs wypełnij poniższy formularz