Rodzaj formy:
Adresat:
Sieć współpracy i samokształcenia
Pedagodzy specjalni oraz inni specjaliści, nauczyciele współorganizujący proces kształcenia
Zagadnienia do realizacji:
- Opracowanie planu pracy pedagoga specjalnego na rok szkolny 2024 – 2025 w oparciu o aktualne przepisy prawa oświatowego, kierunki polityki oświatowej państwa, plan pracy placówki w zakresie udzielania pomocy psychologiczno – pedagogicznej i zalecenia dyrektora oraz zapoznanie z nowymi rozwiązaniami prawnymi, dotyczącymi oczekiwań w stosunku do osób zatrudnionych na stanowisku pedagoga specjalnego.
- Zadania dla pedagogów specjalnych oraz innych specjalistów w kontekście opracowania rozwiązań mających na celu objęcie dostosowaniem wszystkich czterech obszarów procesu edukacyjnego uczniów posiadających orzeczenie lub opinię z poradni psychologiczno – pedagogicznej.
- Wypracowanie standardów dotyczących dokumentowania wykorzystywanych w placówce sposobów dostosowania procesu edukacyjnego dla uczniów ze SPE, w sytuacji konieczności ich udostępnienia podmiotom zewnętrznym, tj. (rodzicom, przedstawicielom KO, poradniom, CKE oraz innym instytucjom udzielającym wsparcia uczniowi oraz jego rodzinie) – zbiór praktycznych rozwiązań.
Liczba spotkań:
Koszt:
Prowadzący:
Realizacja:
Termin rozpoczęcia:
3
Forma bezpłatna
dr Violetta Florkiewicz
blended learning: platforma Moodle, Sieradz
I semestr