Rodzaj formy:
Adresat:
Sieć współpracy i samokształcenia
Nauczyciele zainteresowaniu tematyką sieci w tym nauczyciele współorganizujący proces kształcenia, pedagodzy specjalni oraz inni specjaliści
Zagadnienia do realizacji:
- Nowe zadania wynikające z dołączenia ucznia ze spektrum autyzmu do zespołu klasowego lub oddziału przedszkolnego.
- Obszary wyzwań w pracy z osobami ze spektrum autyzmu, zasady przewodnie i sposoby ch realizacja w praktyce.
- Praktyczne rozwiązania dotyczące budowania u uczniów ze spektru m autyzmu kompetencji komunikacyjnych oraz relacji z rówieśnikami.
- Wybrane metody pracy – The Son Rice, Floortime, TECCH, komiksy, i inne.
Liczba spotkań:
Koszt:
Prowadzący:
Realizacja:
Termin rozpoczęcia:
3
Forma bezpłatna
dr Violetta Florkiewicz
blended learning: platforma Moodle, Sieradz
I semestr