
mgr Ilona Lewandowska
Szkolenia rad pedagogicznych
- W drodze do zgodności teorii oceniania z praktyką szkolną. Warunki i sposoby oceniania – zapisy statutu szkoły w kontekście przepisów prawa i teorii oceniania
- Innowacja pedagogiczna – nie taki diabeł straszny. Jak wdrażać działania innowacyjne w szkole/placówce?
- „Przeżyj to sam” – wykorzystanie podstaw neurodydaktyki i psychologii poznawczej w procesie organizowania uczenia się uczniów
- Raport z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty i co dalej – wnioski i rekomendacje do pracy dydaktycznej
Prowadzone Szkolenia:
- (Nie)zwykły polonista
- Nastaw GPS na egzamin – ćwicz, powtarzaj, twórz. Jak przybliżyć ucznia do sukcesu na egzaminie ósmoklasisty?
- Nietrudny egzamin dla każdego – jak przygotować do egzaminu ósmoklasisty uczniów z upośledzeniem intelektualnym w stopniu lekkim
- Stacja edukacja – czyli jak wykorzystywać stacje zadaniowe na lekcjach języka polskiego?
- Wyjdź z ławki i … ucz się. Kilka sposobów na ruchowe i umysłowe aktywizowanie uczniów na lekcjach języka polskiego?
- Nie bój się rozprawki! – czyli jak „oswoić” uczniów z pisaniem rozprawki?
- (Nie)literacki zawrót głowy – czyli jak ćwiczyć analizę tekstu nieliterackiego w kontekście lektur i wymagań egzaminacyjnych
- Eureka! – łacina i greka zrobią z ciebie mądrego człowieka,czyli o cywilizacyjnych korzeniach Europy – na poważnie i z przymrużeniem oka
- Parada bohaterów literackich – zadania dotyczące postaci z lektur obowiązkowych na egzaminie 2024
- „Powrót do przyszłości” – czyli czas zacząć przygotowania do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- Motywuj do motywów! – wykorzystanie motywów literackich na egzaminie ósmoklasisty
- Egzaminacyjna majówka – sprawdzamy się na ostatniej prostej przed egzaminem ósmoklasisty
- Jak pomóc uczniom z doświadczeniem migracji „odnaleźć” się na lekcjach języka polskiego?
- Na polskim odświętnie – pomysły na lekcje polskiego z różnymi świętami w tle
- ABC młodego nauczyciela – kompetencje dydaktyczne i wychowawcze
- Statystyka dla laika – analiza wyników egzaminu ósmoklasisty i jej wykorzystanie do doskonalenia efektów kształcenia
- Innowacje pedagogiczne bez tajemnic – jak wdrożyć działania innowacyjne w szkole?