
mgr Ilona Lewandowska
Szkolenia rad pedagogicznych
- Innowacje pedagogiczne w szkole – nie taki diabeł straszny
- „Przeżyj to sam” – wykorzystanie podstaw neurodydaktyki i psychologii poznawczej w procesie organizowania uczenia się uczniów
- Innowacje pedagogiczne w szkole – nie taki diabeł straszny
- Raport z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty i co dalej? – wnioski i rekomendacje do pracy dydaktycznej
- Dajemy moc naszym uczniom – jak można to robić, organizując uczenie się i ocenianie?
Prowadzone Szkolenia:
- Narzędziownik polonisty uczącego w klasach IV – VI
- „Myślenie nie boli” – jak rozwijać u uczniów umiejętności wnioskowania i krytycznego myślenia
- „Narzędziownik ósmoklasisty” – jak budować pewność egzaminacyjną ucznia
- „Dialogi na cztery nogi” czyli jak współczesność może „rozmawiać” ze światem przedstawionym w lekturach szkolnych
- Egzaminacyjna studniówka – czyli 100 zadań na 100 dni przed egzaminem ósmoklasisty
- Wokół motywów i bohaterów literackich – na co warto zwrócić uwagę przed egzaminem ósmoklasisty
- Jak rozprawić się z rozprawką? – czyli o uczeniu rozprawki krok po kroku
- Sztuka notowania – rodzaje notatek i możliwości ich wykorzystania na lekcjach języka polskiego
- Polonistyczne iskierki – jak pobudzić „apetyt” ucznia na uczenie się?
- Polonistyczne ścieżki do sukcesu egzaminacyjnego – rekomendacje do pracy dydaktycznej po egzaminie ósmoklasisty 2022
- Dajemy moc naszym uczniom – (nie) trudny egzamin ósmoklasisty
- Czy „Biblia dawno (…) przestała być bestsellerem”? – czyli bohaterowie, motywy i wartości biblijne wokół nas
- Ślady kultury antycznej we współczesnym świecie – czyli bohaterowie, motywy i wartości mityczne wokół nas
- Statystyka dla laika – jak analizować wyniki egzaminu ósmoklasisty
- Innowacja pedagogiczna krok po kroku – od pomysłu do wdrożenia