Szkolenia rad pedagogicznych
Państwa Dyrektorów zainteresowanych szkoleniami rad pedagogicznych prosimy o dokonanie zgłoszenia przez stronę internetową www.cresieradz.edu.pl (zakładka „szkolenia”).
Koszty szkolenia rady pedagogicznej przedstawione poniżej:
- Szkolenia rady pedagogicznej realizowane w ramach kompleksowego wspomagania szkoły (minimum 3 szkolenia x 4 godziny) 180 PLN za godzinę szkolenia
- Szkolenia rady pedagogicznej od 1 do 4 godzin dydaktycznych 1200 PLN
- Szkolenia rady pedagogicznej 5 i więcej godzin 300 PLN za godzinę szkolenia
UWAGA!!!
Jeśli w naszych propozycjach szkoleń rad pedagogicznych nie znajdziecie Państwo odpowiedniej tematyki, możecie samodzielnie sformułować interesujący Was temat lub wybrać go spośród warsztatów lub seminariów. Zrealizujemy Państwa zamówienie.
SZKOLENIA RAD PEDAGOGICZNYCH WYNIKAJĄCE Z REALIZACJI
KIERUNKÓW POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Edukacja prozdrowotna w szkole – kształtowanie zachowań służących zdrowiu, rozwijanie sprawności fizycznej i nawyku aktywności ruchowej, nauka udzielania pierwszej pomocy.
- W trosce o dobrostan – zarządzanie energią życiową (poziom fizyczny, intelektualny, emocjonalny i duchowy) jako profilaktyka zdrowotna i remedium na codzienny stres
- Edukacja prozdrowotna w szkole, czyli dlaczego i jak kształtować zachowania służące zdrowiu?
- Odżywianie dla zdrowia, czyli edukacja prozdrowotna dla ucznia, nauczyciela i rodzica
Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie
u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych. Podnoszenie jakości edukacji włączającej i umiejętności pracy z zespołem zróżnicowanym.
- Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży – dydaktyczno – wychowawcze działania dające MOC dziecku z rodziny dysfunkcyjnej
- Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży – dziecko wysoko wrażliwe i jego potrzeby rozwojowe (on-line)
- „Ocenianie ma wielką moc” – co w procesie oceniania przeszkadza, a co służy wspieraniu dobrostanu dzieci i młodzieży
- Neuroróżnorodność w szkole – jak efektywnie wykorzystać ten potencjał?
- Neurodydaktyka w praktyce, czyli jak zoptymalizować proces nauczania
- Neurodydaktyka- czyli kiedy z przyjemnością i skutecznie się uczymy ?
- Ocenianie wspierające ucznia w uczeniu się
- Praca z klasą zróżnicowaną- uniwersalne projektowanie lekcji
- Szkoła (przedszkole) ogólnodostępna/ogólnodostępne przyjazna wszystkim dzieciom – czyli jak wspierać rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Jak efektywnie rozmawiać i wspierać rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji
dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli
narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji, korzystanie z zasobów Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej.
- Rzecz o tym, dlaczego warto „zaprzyjaźnić się” ze sztuczną inteligencją – przykłady narzędzi AI wspierających codzienną pracę nauczyciela
- Canva dla nauczyciela – jak zrobić piękny plakat, dyplom, zaproszenie?
- Kreatywne wykorzystanie Canvy w edukacji. Innowacyjne podejście do nauczania, zarządzania i promocji szkół
Wspieranie rozwoju umiejętności zawodowych oraz umiejętności uczenia się przez całe życie poprzez wzmocnienie współpracy szkół i placówek z pracodawcami oraz z instytucjami regionalnymi.
SZKOLENIA RAD PEDAGOGICZNYCH WYNIKAJĄCE Z REKOMENDACJI KURATORIUM OŚWIATY
Ocenianie wewnątrzszkolne w statutach szkół – co wynika z przepisów prawa i jak prawidłowo tworzyć zapisy statutowe.
Ocenianie zachowania ucznia – jak formułować zapisy w statutach szkół, aby były zgodne
z przepisami prawa.
- Ocenianie w statutach szkół i w praktyce szkolnej
- Ocenianie zachowania – czym być powinno?
- Szkoła w pułapkach oceniania. Przepisy prawa zewnętrznego a zapisy statutu szkoły – analiza, refleksja, zmiana (on-line)
- Ocenianie –wymagania zewnętrzne a praktyczne rozwiązania w szkole
- Ocenianie kształtujące. Ocenianie, które pomaga się uczyć
Prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Odpowiedzialność prawna nauczycieli w świetle przepisów prawa
- Prawne aspekty organizacji wycieczek szkolnych
POZOSTAŁE SZKOLENIA
- „Bywa, że i w słabości czasem siła tkwi” – wyniki egzaminu ósmoklasisty jako impuls do rozwoju uczniów, nauczycieli i szkoły (on-line)
- Czy potrafię skutecznie komunikować się z uczniami?
- Motywowanie – ważne i trudne zadanie nauczyciela
- Wymagania wobec nauczycieli w kontekście nowej oceny pracy – od września 2022 r.
- Warunki i sposoby oceniania wewnątrzszkolnego