Szkolenia rad pedagogicznych
Państwa Dyrektorów zainteresowanych szkoleniami rad pedagogicznych prosimy o wypełnienie zgłoszenia na naszej stronie internetowej.
Koszt szkolenia rady pedagogicznej wynosi:
- Szkolenia rady pedagogicznej realizowane w ramach kompleksowego wspomagania szkoły (minimum 3 szkolenia po 3 godz. lub 2x5godz.) – 180 PLN za godzinę szkolenia
- Szkolenia rady pedagogicznej od 1 do 4 godzin dydaktycznych – 1200 PLN
- Szkolenia rady pedagogicznej 5 i więcej godzin – 300 PLN za godzinę szkolenia
UWAGA!!!
Jeśli w naszych propozycjach szkoleń rad pedagogicznych nie znajdziecie Państwo odpowiedniej tematyki, możecie samodzielnie sformułować interesujący Was temat lub wybrać go spośród warsztatów lub seminariów. Zrealizujemy Państwa zamówienie.
- Szkolna Interwencja Profilaktyczna część I – rekomendowany program profilaktyczny
- W trosce o dobrostan – zarządzanie energią życiową jako profilaktyka zdrowotna
- Podstawy skutecznej organizacji i zarządzania zespołem klasowym
- Rodzice w szkole – jak budować relacje, wspierać i reagować?
- Organizacja i realizacja procesu dydaktycznego – źródła motywacji uczniów oraz inspiracji nauczycieli
- Funkcjonalna diagnoza pracy szkoły w formie PROFILU
- Tutoring szkolny – budowanie relacji i współpracy w zespole klasowym
- Jak wspierać uczniów w uczeniu się?
- Proces edukacyjny efektem zespołowej pracy nauczycieli
- Nauczyciel dyplomowany jako refleksyjny praktyk w działaniu na rzecz rozwoju szkoły/placówki
- Rola i zadania dyrektora szkoły/placówki w budowaniu systemu wsparcia procesów edukacyjnych uczniów/wychowanków
- Motywująca informacja zwrotna i narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela
- Edukacja włączająca jako czynnik sukcesu edukacyjnego wszystkich uczniów
- Znaczenie oceny funkcjonalnej w praktyce edukacyjnej
- Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni
- Narzędzia TIK wspierające proces dydaktyczny
- Akcja Adaptacja czyli porozumienie trójstronne: dzieci – rodzice – nauczyciele
- Wykorzystanie narzędzi technologii TIK w procesach dydaktycznych
- Dlaczego proste staje się trudne, czyli jak rozwijać umiejętność czytania ze zrozumieniem?
- Odżywianie dla zdrowia, czyli edukacja prozdrowotna dla każdego ucznia, nauczyciela i rodzica
- Jak się odżywiać i jak się uczyć, żeby lepiej zapamiętać?
- Domowe laboratorium, czyli doświadczenia przyrodnicze w przedszkolu
- Jak integrować zajęcia wychowania fizycznego z innymi przedmiotami nauczania – jakimi i w oparciu o jaki motyw?
- Prawne i organizacyjne podstawy bezpieczeństwa w pracy nauczycieli
- Aspekty prawne organizacji wycieczek szkolnych
- Wizerunek w pracy nauczyciela
- Myślenie wizualne w szkole
- Dziecko wysoko wrażliwe w szkole
- Dziecko z cukrzycą w szkole
- Uczyć człowieka, uczyć przedmiotu – nowe wyzwania dydaktyki
- Jak zadbać o usamodzielnianie się ucznia w edukacji pracy własnej reagujemy na deficyty pokazane przez pandemię
- Równowaga życia zawodowego i pozazawodowego
- Kształtowanie postaw ekologicznych na lekcjach geografii oraz podczas zajęć z wychowawcą
- „Przeżyj to sam” – wykorzystanie podstaw neurodydaktyki i psychologii poznawczej w procesie organizowania uczenia się uczniów
- Metody dialogiczne w pracy nauczyciela i wychowawcy
- Metoda gamifikacji w pracy z zespołem klasowym
- Nie taka innowacja straszna
- Statystyka nie tylko dla matematyka
- Jak wykorzystać ocenianie kształtujące w nauczaniu?
- Odpowiedzialność prawna nauczycieli w kontekście aktualnych przepisów prawa oświatowego
- Innowacje pedagogiczne w szkole – nie taki diabeł straszny
- Raport z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty i co dalej? – wnioski i rekomendacje do pracy dydaktycznej
- Dajemy moc naszym uczniom – jak można to robić, organizując uczenie się i ocenianie?
- Kształtowanie postaw patriotycznych na katechezie i zajęciach z wychowawcą
- Szkoła (przedszkole) ogólnodostępna/ogólnodostępne przyjazna wszystkim dzieciom- czyli jak wspierać rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Jak efektywnie rozmawiać i wspierać rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Jak ciekawie realizować WSDZ i roczny program doradztwa zawodowego w szkole podstawowej