Szkolenia rad pedagogicznych
Państwa Dyrektorów zainteresowanych szkoleniami rad pedagogicznych prosimy o wypełnienie zgłoszenia na naszej stronie internetowej.
Koszt szkolenia rady pedagogicznej wynosi:
- Szkolenia rady pedagogicznej realizowane w ramach kompleksowego wspomagania szkoły (minimum 3 szkolenia po 3 godz. lub 2x5godz.) – 180 PLN za godzinę szkolenia
- Szkolenia rady pedagogicznej od 1 do 4 godzin dydaktycznych – 1200 PLN
- Szkolenia rady pedagogicznej 5 i więcej godzin – 300 PLN za godzinę szkolenia
UWAGA!!!
Jeśli w naszych propozycjach szkoleń rad pedagogicznych nie znajdziecie Państwo odpowiedniej tematyki, możecie samodzielnie sformułować interesujący Was temat lub wybrać go spośród warsztatów lub seminariów. Zrealizujemy Państwa zamówienie.
MEiN 2
Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc w kształtowaniu u wychowanków i uczniów stałych sprawności w czynieniu dobra, rzetelną diagnozę potrzeb rozwojowych dzieci i młodzieży, realizację adekwatnego programu wychowawczo-profilaktycznego oraz zajęć wychowania do życia w rodzinie:
- Efektywna komunikacja z rodzicami
- Jak efektywnie rozmawiać i wspierać rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
- Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dzieci ze spektrum autyzmu i innymi specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
- Praca z klasą zróżnicowaną – uniwersalne projektowanie lekcji
- Profil nauczyciela edukacji włączającej
- Szkolna Interwencja Profilaktyczna część I. Rekomendowany program profilaktyczny
- Wspomagamy wychowawczą roli rodziny – dydaktyczno – wychowawcze działania dające MOC dziecku z rodziny dysfunkcyjnej
- Współpraca z rodzicami – wyzwanie czy konieczność?
MEiN 3
Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego:
- Gdy proste staje się trudne, czyli jak pracować z dzisiejszym uczniem i jak go oceniać?
- Jak oceniać uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi – praktyczne rozwiązania
- Motywująca informacja zwrotna i narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela
- Ocenianie wspierające ucznia w uczeniu się
- Ocenianie zachowania – czym być powinno?
- W drodze do zgodności teorii oceniania z praktyką szkolną. Warunki i sposoby oceniania – zapisy statutu szkoły w kontekście przepisów prawa i teorii oceniania
- Warunki i sposoby oceniania wewnątrzszkolnego
- Wewnątrzszkolne ocenianie uczniów
MEiN 4
Doskonalenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracyjnym, w tym w zakresie nauczania języka polskiego jako języka obcego:
MEiN 6
Podnoszenie jakości wsparcia dla dzieci, uczniów i rodzin udzielanego w systemie oświaty poprzez rozwijanie współpracy wewnątrz- i międzyszkolnej, a także z podmiotami działającymi w innych sektorach, w tym w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dzieci i wsparcia rodziny:
- Szkoła ogólnodostępna (przedszkole ogólnodostępne) przyjazna wszystkim dzieciom – czyli jak wspierać rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
- W trosce o dobrostan – zarządzanie energią życiową jako profilaktyka zdrowotna
MEiN 8
Wspieranie rozwoju umiejętności cyfrowych uczniów i nauczycieli, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznego poruszania się w sieci oraz krytycznej analizy informacji dostępnych w Internecie. Poprawne metodycznie wykorzystywanie przez nauczycieli narzędzi i materiałów dostępnych w sieci, w szczególności opartych na sztucznej inteligencji:
- Canva dla edukacji jako innowacyjne narzędzie w procesie nauczania, zarządzania i promocji placówek oświatowych
- Canva dla nauczyciela – jak zrobić piękny plakat, dyplom, zaproszenie?
- „Internet – śmietnik czy sezam kultury?”. Ciekawe lekcje wychowawcze dla klas VII-VIII
SZKOLENIA RAD PEDAGOGICZNYCH WYNIKAJĄCE Z REKOMENDACJI KURATORIUM OŚWIATY
KO 2
Ocena pracy nauczyciela:
KO 5
Wykorzystanie metod aktywizujących:
- Domowe laboratorium, czyli doświadczenie przyrodnicze w przedszkolu
- Innowacja pedagogiczna – nie taki diabeł straszny. Jak wdrażać działania innowacyjne w szkole/placówce?
- Jak przygotować i zrealizować innowację?
- „Przeżyj to sam” – wykorzystanie podstaw neurodydaktyki i psychologii poznawczej w procesie organizowania uczenia się uczniów
POZOSTAŁE SZKOLENIA
- Aspekty prawne organizacji wycieczek szkolnych
- Dobrostan nauczyciela podstawą wydajności w pracy i motywacji – techniki relaksacyjne
- Nie taka innowacja straszna
- Odpowiedzialność prawna nauczycieli w kontekście aktualnych przepisów prawa oświatowego
- Raport z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty i co dalej – wnioski i rekomendacje do pracy dydaktycznej
- Statystyka nie tylko dla matematyka