Innowacje pedagogiczne w szkole – nie taki diabeł straszny
Innowacje pedagogiczne – przepisy prawa, rodzaje innowacji, procedury szkolne, dokumentowanie.Innowacja jako odpowiedź na potrzeby uczniów i szkoły – wypracowanie pomysłów...
Czytaj dalej
„Przeżyj to sam” – wykorzystanie podstaw neurodydaktyki i psychologii poznawczej w procesie organizowania uczenia się uczniów
Techniki i metody pracy z uczniem wykorzystujące różne style uczenia się.Kilka zasad skutecznego uczenia się i ich zastosowanie podczas zajęć...
Czytaj dalej
Rola i zadania dyrektora szkoły/placówki w budowaniu systemu wsparcia procesów edukacyjnych uczniów/wychowanków
Przywództwo a zmiany w edukacji.Co robić, aby pracownikom „chciało się chcieć”?Ważne drobiazgi w budowaniu systemu wsparcia uczniów. Prowadzący: dr Sylwia...
Czytaj dalej
Nauczyciel dyplomowany jako refleksyjny praktyk w działaniu na rzecz rozwoju szkoły/placówki
Słabe i mocne strony nauczyciela dyplomowanego.O sposobach podniesienia jakości kształcenia i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczyciela dyplomowanego.Uczenie się nauczania...
Czytaj dalej
Domowe laboratorium, czyli doświadczenia przyrodnicze w przedszkolu
Przedstawienie metody badawczej oraz potencjału dydaktycznego produktów łatwo dostępnych w domu i w przedszkolu.Przykłady doświadczeń, które wyjaśniają zjawiska przyrodnicze występujące...
Czytaj dalej