Akcja Adaptacja czyli porozumienie trójstronne: dzieci – rodzice – nauczyciele
Bycie przedszkolakiem – adaptacja z perspektywy dziecka.Rodzic przyszłego przedszkolaka – adaptacja z perspektywy rodzica.Przedszkole – adaptacja z perspektywy nauczyciela –...
Czytaj dalej
Narzędzia TIK wspierające proces dydaktyczny
Technologia informacyjno – komunikacyjna w dydaktyce.Narzędzia TIK wspierające proces nauczania oraz uczenia się.Przegląd funkcjonalności oraz możliwości wykorzystania narzędzi TIK. Prowadzący:...
Czytaj dalej
Bezpieczeństwo dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni
Społeczeństwo szkolne po doświadczeniach pandemii oraz zdalnej edukacji.Rodzaje zagrożeń dla dzieci i młodzieży w Internecie.Profilaktyka zagrożeń pochodzących z Internetu. Prowadzący:...
Czytaj dalej
Jak zadbać o usamodzielnianie się ucznia w edukacji pracy własnej reagujemy na deficyty pokazane przez pandemię
Praca z uczniem w kierunku procesowego zarządzania czasem i treścią edukacji.Twórcze traktowanie edukacji jako racjonalnej aktywności. W celu zapisania się...
Czytaj dalej
Uczyć człowieka, uczyć przedmiotu – nowe wyzwania dydaktyki
Dydaktyka przedmiotowa w kontekście stosowanych strategii edukacyjnych.Różne formy pracy z treścią w odniesieniu do skuteczności edukacji. W celu zapisania się...
Czytaj dalej