Motywująca informacja zwrotna i narzędzia coachingowe w pracy nauczyciela
Wpływ informacji zwrotnej na samoocenę ucznia i motywację do uczenia się.Umiejętność formułowania informacji zwrotnej, zależnej od kontekstu.Wykorzystanie wybranych narzędzi coachingowych...
Czytaj dalej
Jak wspierać uczniów w uczeniu się?
Cechy nowoczesnego procesu kształcenia.Proces uczenia się w świetle neurodydaktyki.Udzielanie informacji zwrotnej modele FUKO, GOLD, SPINKA.Metody nauczania sprzyjające uczeniu się –...
Czytaj dalej
Tutoring szkolny – budowanie relacji i współpracy w zespole klasowym
Formy tutoringu szkolnego: wychowawczo-rozwojowy, rozwojowy, dydaktyczny.Etapy tutoringu. Proces dialogu wg. Piageta.Tutorial – rozmowa tutorska. Zasady tutorialu. Tok rozmowy w tutorialu...
Czytaj dalej
Funkcjonalna diagnoza pracy szkoły w formie PROFILU
Twórcze wykorzystanie różnorodnych treści, form i metod pracy.Dobrostan nauczyciela – sposoby wykorzystywania naturalnych (zawodowych) predyspozycji. Prowadzący: Olgierd Neyman W celu...
Czytaj dalej
Organizacja i realizacja procesu dydaktycznego – źródła motywacji uczniów oraz inspiracji nauczycieli
Twórcze wykorzystanie różnorodnych treści, form i metod pracy.Dobrostan nauczyciela – sposoby wykorzystywania naturalnych (zawodowych) predyspozycji. Prowadzący: Olgierd Neyman W celu...
Czytaj dalej