Wykorzystanie zasobów środowiska lokalnego na lekcjach historii
Rodzaj formy: Adresat: Kompetencje: Warsztaty metodyczne Nauczyciele historii Dydaktyczno - metodyczne Treści: Środowisko lokalne jako miejsce edukacji historycznej;Środowisko lokalne jako...
Czytaj dalej
Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego i co dalej? – refleksje i rekomendacje do pracy dydaktycznej po egzaminie 2021
Rodzaj formy: Adresat: Kompetencje: Konferencja Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych (szczególnie nauczycieleklas VIII) Dydaktyczno - metodyczne Treści: Analiza arkusza egzaminacyjnego...
Czytaj dalej
Czytam, badam, odpowiadam … – egzaminacyjne perypetie ósmoklasistów z tekstem nieliterackim
Rodzaj formy: Adresat: Kompetencje: Seminarium Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych (szczególnie nauczycieleklas VIII) Dydaktyczno - metodyczne Treści: Wykorzystanie tekstów publicystycznych...
Czytaj dalej
Egzaminacyjny supermix – jak powtarzać wymagania z zakresu kształcenia językowego i poetyki?
Rodzaj formy: Adresat: Kompetencje: Seminarium Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych (szczególnie nauczycieleklas VIII) Dydaktyczno - metodyczne Treści: Powtarzanie oparte o...
Czytaj dalej
Spacerkiem po lekturach – jak skutecznie powtarzać lektury do egzaminu ósmoklasisty
Rodzaj formy: Adresat: Kompetencje: Seminarium Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych (szczególnie nauczycieleklas VIII) Dydaktyczno - metodyczne Treści: Wykorzystanie fragmentów lektury...
Czytaj dalej