Praca z klasą zróżnicowaną- uniwersalne projektowanie lekcji
Uniwersalne projektowanie uczenia się aspektem służącym poprawie i optymalizacji nauczania i uczenia się dla wszystkich uczniów. Systemy neurokognitywne odpowiedzialne za...
Czytaj dalej
Ocenianie wspierające ucznia w uczeniu się
Ocenianie procesem ukierunkowanym na rozwój. Ocenianie, które nie etykietuje uczniów i nie niesie dla nich negatywnych konsekwencji. Udzielanie informacji zwrotnej...
Czytaj dalej
Neurodydaktyka- czyli kiedy z przyjemnością i skutecznie się uczymy ?
Koncepcje neuropedagogiki i jej zastosowania. Jak uczy się mózg i co z tego wynika do planowania procesu uczenia się? Błędy...
Czytaj dalej
Neurodydaktyka w praktyce, czyli jak zoptymalizować proces nauczania
Koncepcja neuroróżnorodności w środowisku szkolnym. Uczniowie neuronietypowi – jak wspierać ich rozwój. Budowanie zrozumienia dla neuroróżnorodności w relacjach uczeń –...
Czytaj dalej
Neuroróżnorodność w szkole – jak efektywnie wykorzystać ten potencjał?
Koncepcja neuroróżnorodności w środowisku szkolnym. Uczniowie neuronietypowi – jak wspierać ich rozwój. Budowanie zrozumienia dla neuroróżnorodności w relacjach uczeń –...
Czytaj dalej