Indywidualnie oraz z grupą – jak pracować z uczniem z SPE?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Pedagodzy specjalni i inni specjaliści oraz nauczyciele zainteresowani tematyką Treści: Organizacja pracy z uczniem z...
Czytaj dalej
Udostępnianie kanonu i założeń edukacji klasycznej w modelu UDL, w tym z wykorzystaniem zasad prostego języka
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Zainteresowani nauczyciele Treści: Założenia edukacji klasycznej i możliwości ich włączenia we „współczesny” model edukacyjny. Dostępność...
Czytaj dalej
Koncentracja wymaga uwagi – ćwiczenia i zabawy dla uczniów z ADHD, spektrum autyzmu oraz zaburzeniami integracji sensorycznej
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli, pedagodzy specjalni oraz inni specjaliści zainteresowani tematyką szkolenia Treści:...
Czytaj dalej
Uczeń ze spektrum autyzmu niezgrany sensorycznie – diagnoza i terapia z wykorzystaniem metody Delacato
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele wszystkich typów szkół i przedszkoli, pedagodzy specjalni oraz inni specjaliści zainteresowani tematyką szkolenia Treści:...
Czytaj dalej
Sprawdziany – w jaki sposób konstruować pytania dostępne/zrozumiałe dla każdego ucznia?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele, specjaliści wszystkich typów szkół i przedszkoli zainteresowani tematyką szkolenia Treści: Kluczowe zasady prostego/dostępnego języka...
Czytaj dalej