Uczymy myśleć, czyli zadania które angażują i rozwijają umiejętności uczniów
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Zainteresowani nauczyciele Treści: Przedstawienie zastosowania taksonomii Bluma w tworzeniu zadań sprawdzających wiedzę i umiejętności uczniów. Przykłady...
Czytaj dalej
Uczniowskie laboratorium, czyli doświadczenia dla każdego w szkole podstawowej
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Zainteresowani nauczyciele Treści: Przedstawienie elementów metody badawczej z przykładami do samodzielnego doświadczania przez uczniów. Zmiany zachodzące...
Czytaj dalej
Jak zaciekawić uczniów lekcją biologii w klasie V?
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Zainteresowani nauczyciele Treści: Prezentacja przykładów różnorodnych działań, w celu zwiększenia skuteczności nauczania oraz utrwalenia poznanych treści...
Czytaj dalej
Jak pracować i jak oceniać uczniów z trudnościami w nauce na przedmiotach przyrodniczych?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Zainteresowani nauczyciele Treści: Sprawdzone w praktyce szkolnej przykłady sposobów pracy i oceniania, które wspierają ucznia...
Czytaj dalej
Innowacja pedagogiczna na przedmiotach przyrodniczych, czyli od pomysłu do realizacji
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Zainteresowani nauczyciele Treści: Rodzaje innowacji, procedury szkolne i dokumentowanie. Przykłady i sposoby realizacji innowacji. Liczba...
Czytaj dalej