mgr Ilona Lewandowska
Szkolenia rad pedagogicznych:
- „Ocenianie ma wielką moc” – co w procesie oceniania przeszkadza, a co służy wspieraniu dobrostanu dzieci i młodzieży
- Szkoła w pułapkach oceniania. Przepisy prawa zewnętrznego a zapisy statutu szkoły – analiza, refleksja, zmiana (on-line)
- „Bywa, że i w słabości czasem siła tkwi” – wyniki egzaminu ósmoklasisty jako impuls do rozwoju uczniów, nauczycieli i szkoły (on-line)
Prowadzone Szkolenia:
- Bilas zmian – czyli o modyfikacji podstawy programowej i jej konsekwencjach dla praktyki uczenia oraz egzaminu ósmoklasisty
- Na polskim odświętnie – jak wykorzystać znane i mniej znane święta do realizacji wymagań podstawy programowej w klasach IV-VI
- Na polskim odświętnie – jak wykorzystać znane i mniej znane święta do realizacji wymagań podstawy programowej w klasach VII-VIII
- „Róbmy swoje” – jak zostać (nie)zwykłym polonistą?
- Edukacja w ruchu czyli polonistyczne stacje zadaniowe – jak je wykorzystać do realizacji różnych celów dydaktycznych na lekcjach języka polskiego w klasach IV-VI
- Edukacja w ruchu czyli polonistyczne stacje zadaniowe – jak je wykorzystać do realizacji różnych celów dydaktycznych na lekcjach języka polskiego w klasach VII-VIII
- „Powrót do przeszłości”? – czas zacząć przygotowania do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- „Egzaminy bez spiny ” – czyli o tym, jak ograniczać stres egzaminacyjny i wspierać dobrostan ósmoklasistów poprzez efektywne i efektowne powtarzanie
- Egzaminacyjna paka dla ósmaka – zestawy zadań ułatwiające powtórzenie do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- O sile argumentów – czyli jak ćwiczyć różne wypowiedzi argumentacyjne na co dzień oraz do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- „Egzaminacyjne igraszki” – gry i zabawy wspierające powtórzenia do egzaminu ósmoklasisty w formule 2025
- Egzaminacyjne inspiracje na ostatnią chwilę – ćwicz i sprawdź się