Sieć współpracy nauczycieli pracujących z osobami ze spektrum autyzmu – Kiedy w mojej klasie pojawia się uczeń ze spektrum autyzmu – zadania, problemy i sposoby ich rozwiązania?

Rodzaj formy:

Adresat:

Sieć współpracy i samokształcenia

Nauczyciele zainteresowaniu tematyką sieci w tym nauczyciele współorganizujący proces kształcenia, pedagodzy specjalni oraz inni specjaliści

Zagadnienia do realizacji:

  • Nowe zadania wynikające z dołączenia ucznia ze spektrum autyzmu do zespołu klasowego lub oddziału przedszkolnego.
  • Obszary wyzwań w pracy z osobami ze spektrum autyzmu, zasady przewodnie i sposoby ch realizacja w praktyce.
  • Praktyczne rozwiązania dotyczące budowania u uczniów ze spektru m autyzmu kompetencji komunikacyjnych oraz relacji z rówieśnikami.
  • Wybrane metody pracy – The Son Rice, Floortime, TECCH, komiksy, i inne.

Liczba spotkań:

Koszt:

Prowadzący:

Realizacja:

Termin rozpoczęcia:

3

Forma bezpłatna

dr Violetta Florkiewicz

blended learning: platforma Moodle, Sieradz

I semestr

W celu zapisania się na kurs wypełnij poniższy formularz