Uczeń z orzeczeniem w szkole ogólnodostępnej- jak organizować kształcenie specjalne
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty Pedagodzy specjalni i inni specjaliści oraz nauczyciele zainteresowani tematyką Treści: Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania uczniaIndywidualny program...
Czytaj dalej
Indywidualnie oraz z grupą – jak pracować z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną.
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty Pedagodzy specjalni i inni specjaliści oraz nauczyciele zainteresowani tematyką Treści: Organizacja pracy z uczniem z niepełnosprawnością...
Czytaj dalej
Sieć współpracy pedagogów specjalnych (zatrudnionych na nowym stanowisku w przedszkolu/szkole) i innych specjalistów – podstawy prawne, zadania, dokumentacja
Rodzaj formy: Adresat: Sieć współpracy i samokształcenia Pedagodzy specjalni i inni specjaliści oraz nauczyciele zainteresowani tematyką sieci Treści: Aktualne dokumenty...
Czytaj dalej
Jak efektywnie rozmawiać i wspierać rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Cele dobrej współpracy z rodzicami. Etapy i strategie współpracy z rodzicami. Możliwe przyczyny i skutki budowania „murów i mostów” w...
Czytaj dalej
Szkoła (przedszkole) ogólnodostępna/ogólnodostępne przyjazna wszystkim dzieciom- czyli jak wspierać rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Potrzeby uczniów/wychowanków ze SPEOrganizacja kształcenia specjalnego uczniów/wychowanków, w tym zajęć rewalidacyjnych, pomocy psychologiczno-pedagogicznej, zajęć rozwijających zainteresowania i uzdolnienia, zgodnie z...
Czytaj dalej