Uczyć człowieka, uczyć przedmiotu – nowe wyzwania dydaktyki
Dydaktyka przedmiotowa w kontekście stosowanych strategii edukacyjnych.Różne formy pracy z treścią w odniesieniu do skuteczności edukacji. Prowadzący: Ewa Marciniak-Kulka W...
Czytaj dalej
Dziecko z cukrzycą w szkole
Dziecko chore na cukrzycę w grupie rówieśniczej – aspekt psychologiczny.Modele leczenia u dzieci. Podstawowe zasady żywienia w cukrzycy typu I.Wysiłek...
Czytaj dalej
Dziecko wysoko wrażliwe w szkole
Jak rozpoznać i zrozumieć wysoką wrażliwość ucznia?Z jakimi trudnościami mierzy się dziecko wysoko wrażliwe w szkole?Jak wspierać uczniów z wysoką...
Czytaj dalej
Kształtowanie postaw patriotycznych na katechezie i zajęciach z wychowawcą
Wskazanie założeń edukacji patriotycznej.Analiza treści patriotycznych w podstawie programowej z różnych przedmiotów.Uwypuklenie zadań szkoły w kształtowaniu patriotyzmu najmłodszych obywateli. Prowadzący:...
Czytaj dalej
Dajemy moc naszym uczniom – jak można to robić, organizując uczenie się i ocenianie?
Ocenianie jako proces pozyskiwania przez ucznia informacji o poziomie własnych umiejętności.Wybrane techniki i metody sprzyjające motywacji oraz uczeniu się uczniów....
Czytaj dalej