Metody dialogiczne w pracy nauczyciela i wychowawcy
Wspólne dochodzenie do prawdy.Praca pytaniami.P4C. Prowadzący: Małgorzata Ziarnowska W celu zapisania się na Szkolenie wypełnij poniższy formularz
Czytaj dalej
Jak zadbać o usamodzielnianie się ucznia w edukacji pracy własnej reagujemy na deficyty pokazane przez pandemię
Praca z uczniem w kierunku procesowego zarządzania czasem i treścią edukacji.Twórcze traktowanie edukacji jako racjonalnej aktywności. Prowadzący: Ewa Marciniak-Kulka W...
Czytaj dalej
Uczyć człowieka, uczyć przedmiotu – nowe wyzwania dydaktyki
Dydaktyka przedmiotowa w kontekście stosowanych strategii edukacyjnych.Różne formy pracy z treścią w odniesieniu do skuteczności edukacji. Prowadzący: Ewa Marciniak-Kulka W...
Czytaj dalej
Dziecko z cukrzycą w szkole
Dziecko chore na cukrzycę w grupie rówieśniczej – aspekt psychologiczny.Modele leczenia u dzieci. Podstawowe zasady żywienia w cukrzycy typu I.Wysiłek...
Czytaj dalej
Dziecko wysoko wrażliwe w szkole
Jak rozpoznać i zrozumieć wysoką wrażliwość ucznia?Z jakimi trudnościami mierzy się dziecko wysoko wrażliwe w szkole?Jak wspierać uczniów z wysoką...
Czytaj dalej