Raport z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty i co dalej? – wnioski
i rekomendacje do pracy dydaktycznej
Przygotowanie dla szkoły raportu z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty.Prezentacja wyników radzie pedagogicznej. Praca z radą na wnioskach z analizy wyników...
Czytaj dalej
Innowacje pedagogiczne w szkole – nie taki diabeł straszny
Innowacje pedagogiczne – przepisy prawa, rodzaje innowacji, procedury szkolne, dokumentowanie.Innowacja jako odpowiedź na potrzeby uczniów i szkoły – wypracowanie pomysłów...
Czytaj dalej
„Przeżyj to sam” – wykorzystanie podstaw neurodydaktyki i psychologii poznawczej w procesie organizowania uczenia się uczniów
Techniki i metody pracy z uczniem wykorzystujące różne style uczenia się.Kilka zasad skutecznego uczenia się i ich zastosowanie podczas zajęć...
Czytaj dalej
Rola i zadania dyrektora szkoły/placówki w budowaniu systemu wsparcia procesów edukacyjnych uczniów/wychowanków
Przywództwo a zmiany w edukacji.Co robić, aby pracownikom „chciało się chcieć”?Ważne drobiazgi w budowaniu systemu wsparcia uczniów. Prowadzący: dr Sylwia...
Czytaj dalej
Nauczyciel dyplomowany jako refleksyjny praktyk w działaniu na rzecz rozwoju szkoły/placówki
Słabe i mocne strony nauczyciela dyplomowanego.O sposobach podniesienia jakości kształcenia i jakości wsparcia udzielanego uczniom przez nauczyciela dyplomowanego.Uczenie się nauczania...
Czytaj dalej