Wyjdź z ławki i … ucz się. Kilka sposobów na ruchowe i umysłowe aktywizowanie uczniów na lekcjach języka polskiego?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele języka polskiego w szkole podstawowej Treści: Ruch i jego znaczenie dla uczenia się uczniów....
Czytaj dalej
Stacja edukacja – czyli jak wykorzystywać stacje zadaniowe na lekcjach języka polskiego?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele języka polskiego w szkole podstawowej Treści: Stacje zadaniowe – czym są i czemu służą....
Czytaj dalej
Nietrudny egzamin dla każdego – jak przygotować do egzaminu ósmoklasisty uczniów z upośledzeniem intelektualnym w stopniu lekkim
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele języka polskiego w szkole podstawowej ogólnodostępnej Treści: Charakterystyka arkuszy E8 w kontekście tworzenia ćwiczeń...
Czytaj dalej
Nastaw GPS na egzamin – ćwicz, powtarzaj, twórz. Jak przybliżyć ucznia do sukcesu na egzaminie ósmoklasisty?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele języka polskiego w szkole podstawowej Treści: Analiza arkuszy egzaminacyjnych pod kątem sprawdzanych wymagańegzaminacyjnych) –...
Czytaj dalej
Lektury szkolne klas IV – VIII pod lupą
Rodzaj formy: Adresat: Sieć współpracy i samokształcenia Nauczyciele języka polskiego Treści: Wypracowanie atrakcyjnych metod pracy z lekturą szkolną w kl....
Czytaj dalej