Ortografia w klasach I-III. Jak pracować z uczniem, dla którego ortografia jest trudna?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Treści: Zasady nauczania ortografii. Formy pracy z dziećmi. Różne sposoby na ortografię....
Czytaj dalej
Asertywność w pigułce … czyli jakość relacji i komunikacji na płaszczyźnie nauczyciel – uczeń – rodzic
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej Treści: Wyjaśnienie pojęcia asertywność. Rozwijanie umiejętności efektywnej komunikacji, opartej na wzajemnym szacunku....
Czytaj dalej
Op-art i sztuka nowoczesna na zajęciach plastyczno – technicznych w przedszkolu i w szkole
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele wychowania przedszkolnego, edukacji wczesnoszkolnej, plastykii świetlicy Treści: Ćwiczenia rozwijające kreatywność u przedszkolaków i uczniów...
Czytaj dalej
Domowe laboratorium, czyli doświadczenia przyrodnicze w domu, w szkole i w przedszkolu
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Treści: Poznanie potencjału dydaktycznego produktów oraz przedmiotów łatwodostępnych w...
Czytaj dalej
Dzieci potrzebują ciszy – zabawy i ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne w rozwoju i wychowaniu
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Nauczyciele edukacji przedszkolnej i klas I-III szkoły podstawowej Treści: Znaczenie relaksacji w eliminowaniu niepożądanych zachowań dzieci....
Czytaj dalej