Raport z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty i co dalej – wnioski i rekomendacje do pracy dydaktycznej
Przygotowanie dla szkoły raportu z analizy wyników egzaminu ósmoklasisty. Prezentacja wyników radzie pedagogicznej. Praca z radą na wnioskach z analizy...
Czytaj dalej
„Przeżyj to sam” – wykorzystanie podstaw neurodydaktyki i psychologii poznawczej w procesie organizowania uczenia się uczniów
Podstawy skutecznego uczenia się. Metody i techniki wykorzystujące różne style uczenia się. Emocje jako czynnik sprzyjający uczeniu się uczniów. Prowadzący:...
Czytaj dalej
Innowacja pedagogiczna – nie taki diabeł straszny. Jak wdrażać działania innowacyjne w szkole/placówce?
Innowacje pedagogiczne – przepisy prawa, rodzaje innowacji, procedury szkolne, dokumentowanie działań innowacyjnych. Innowacja jako odpowiedź na potrzeby uczniów/wychowanków i szkoły/placówki...
Czytaj dalej
W drodze do zgodności teorii oceniania z praktyką szkolną. Warunki sposoby oceniania – zapisy statutu szkoły w kontekście przepisów prawa i teorii oceniania
Warunki i sposoby oceniania w przepisach prawa oświatowego. Realizacja przepisów prawa oświatowego w praktyce szkolnej – działania nauczycieli w zakresie...
Czytaj dalej
Domowe laboratorium, czyli doświadczenie przyrodnicze w przedszkolu
Przedstawienie metody badawczej oraz potencjału dydaktycznego produktów łatwo dostępnych w domu i w przedszkolu. Przykłady doświadczeń, które wyjaśniają zjawiska przyrodnicze...
Czytaj dalej