„Myślenie nie boli” – jak rozwijać u uczniów umiejętności wnioskowania i krytycznego myślenia
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele języka polskiego w szkołach podstawowych Treści: Techniki i narzędzia doskonalące umiejętność wnioskowania.Krytyczne myślenie –...
Czytaj dalej
Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa – sieć współpracy nauczycieli języka polskiego
Rodzaj formy: Adresat: Sieć współpracy i samokształcenia Nauczyciele języka polskiego szkół podstawowych i ponadpodstawowych Treści: Wzbudzanie i rozwijanie zainteresowania uczniów...
Czytaj dalej
Narzędziownik polonisty uczącego w klasach IV – VI
Rodzaj formy: Adresat: Sieć współpracy i samokształcenia Nauczyciele języka polskiego w szkołach podstawowych Treści: Ciekawe pomysły metodyczne na lekcje w...
Czytaj dalej
Indywidualizacja pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi na lekcjach języka angielskiego w szkole podstawowej; wykorzystanie aplikacji mobilnych w procesie dydaktycznym
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele języka angielskiego w szkołach podstawowych Treści: Przedstawienie sposobów i możliwości pracy z uczniem ze...
Czytaj dalej
Wpływa zaburzeń modulacji sensorycznej na koncentrację uwagi – wskazówki diagnostyczne i terapeutyczne
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Nauczyciele edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, pedagodzy, pedagodzy specjalni oraz inni specjaliści zainteresowani tematyką szkolenia Treści: Zaburzenia...
Czytaj dalej