Narzędzia do opracowania programów wsparcia dzieci ze SPE, w tym WWR – Ekomapa i Wywiad oparty na rutynach
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Dyrektorzy, nauczyciele, specjaliści wszystkich typów szkół i przedszkoli zainteresowani tematyką szkolenia Treści: Kluczowe czynniki, które stanowiły...
Czytaj dalej
Nowy model WWR skoncentrowany na rodzinie – kluczowe założenia, w tym zadania specjalistów
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Dyrektorzy, specjaliści realizujący WWR oraz nauczyciele zainteresowani tematyką szkolenia Treści: Kluczowe założenia nowego Modelu Wczesnego Wspomagania...
Czytaj dalej
IPET, WOPFU bez tajemnic, czyli jak nie zagubić się w dokumentacji ucznia z SPE?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Pedagodzy specjalni i inni specjaliści oraz nauczyciele zainteresowani tematyką Treści: Podstawowe akty prawne dotyczące kształcenia...
Czytaj dalej
Zachowania agresywne uczniów szkół podstawowych, ich uwarunkowania, formy przejawiania i sposoby zapobiegania
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Pedagodzy specjalni i inni specjaliści oraz nauczyciele zainteresowani tematyką Treści: Formy agresji i przemocy szkolnej....
Czytaj dalej
Baśń jako narzędzie biblioterapii w pracy rewalidacyjnej
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Pedagodzy specjalni i inni specjaliści oraz nauczyciele zainteresowani tematyką Treści: Zasady prowadzenia biblioterapii dziecięcej. Stymulacyjna...
Czytaj dalej