
mgr Kamila Wolska
Dawno temu ukończyłam pedagogikę wieku dziecięcego .Od tamtej pory z entuzjazmem „chodzę do przedszkola”. Pracuję w przekonaniu, że czas edukacji przedszkolnej ma być dla dziecka bazą doświadczeń dobra, piękna, życzliwości, mądrej relacji, a także konkretnym przygotowaniem do boju w szkolnym świecie.
Interesuje mnie edukacja regionalna. Lubię innowacje. Zaczytuję się książkami dla najmłodszych. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Szkolenia rad pedagogicznych
Prowadzone Szkolenia:
- Dziecięca matematyka i sześciolatki – zajęcia matematyczne z zastosowaniem założeń Dziecięcej matematyki
- Dziecięca matematyka – tylko praktyka!
- Gotowi do szkoły? START! Diagnozowanie gotowości szkolnej
- Zabawy paluszkowe stymulujące sprawność manualną, pamięć i rozwój mowy przedszkolaków
- Aktywne słuchanie muzyki i zabawy muzyczno – ruchowe
- Op-art i sztuka nowoczesna na zajęciach plastyczno – technicznych w przedszkolu i w szkole
- Jak czytać, by dzieci były pod wrażeniem? Czytanie wrażeniowe sposobem na inspirujące doświadczenia czytelnicze przedszkolaków
- Story Cube – kilka sposobów na kostki opowieści w wersji offline i online
- „Czary mary z kolorami” jak to możliwe? – eksperymentowanie na zajęciach plastycznych w przedszkolu
- „A to historia!” – treści historyczno – patriotyczne w wychowaniu przedszkolnym
- „Wielka sztuka i małe dzieci” – jak to możliwe? Zajęcia plastyczne dla najmłodszych inspirowane sławnymi dziełami
- TIK w pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego – Canva dla początkujących
- TIK w pracy nauczyciela wychowania przedszkolnego – Canva dla zaangażowanych
- Nauczyciele wychowania przedszkolnego
- Proste rękodziełko ludowe – propozycje do wykorzystania na zajęciach warsztatowych z udziałem rodziców
- Gotowi do szkoły? START! Diagnozowanie gotowości szkolnej
- Skuteczne zdziwienie – nowatorska metoda początkowej nauki czytania i pisania
- Fizyka w przedszkolu – jak to możliwe? Rola eksperymentów w wychowaniu przedszkolnym
- Przedszkolaki a Internet – zależności, zagrożenia i możliwości w kontekście wychowania przedszkolnego