Wewnątrzszkolne ocenianie uczniów
Ocenianie, klasyfikowanie i promowanie w świetle przepisów prawa oświatowego. Wymagania edukacyjne – sposoby formułowania, dostosowanie wymagań. Prowadzenie dokumentacji i obowiązki...
Czytaj dalej
Gdy proste staje się trudne, czyli jak pracować z dzisiejszym uczniem i jak go oceniać?
Przedstawienie metod i sposobów pracy uwzględniających możliwości i potrzeby uczniów w procesie dydaktycznym. Rola i sposoby oceniania. Elementy oceniania kształtującego...
Czytaj dalej
Współpraca z rodzicami – wyzwanie czy konieczność?
Umiejętności społeczne przydatne do współpracy. Rodzic jako ekspert od dziecka. Nauczyciel jako ekspert od uczenia. Prowadzący: Wioleta Skorek W celu...
Czytaj dalej
Szkoła ogólnodostępna (przedszkole ogólnodostępne) przyjazna wszystkim dzieciom – czyli jak wspierać rozwój dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi?
Potrzeby uczniów/wychowanków ze SPE. Organizacja kształcenia specjalnego uczniów/wychowanków, w tym zajęć rewalidacyjnych, pomocy psychologiczno – pedagogicznej, zajęć rozwijających zainteresowania i...
Czytaj dalej
W trosce o dobrostan – zarządzanie energią życiową jako profilaktyka zdrowotna
Źródła energii płynące ze sfer: fizycznej, emocjonalnej, umysłowej i duchowej. Korzyści z zarządzania energią życiową – dla osoby i organizacji....
Czytaj dalej