Gram więc myślę, czyli jak powtarzać i jak się uczyć żeby zrozumieć i zapamiętać?
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Nauczyciele biologii i przyrody Treści: Przedstawienie przykładów różnorodnych działań i gier dydaktycznych w celu zwiększenia skuteczności...
Czytaj dalej
Gdy proste staje się trudne, czyli jak pracować z uczniem z trudnościami w nauce?
Rodzaj formy: Adresat: Seminarium Zainteresowani nauczyciele Treści: Sprawdzone w praktyce szkolnej, przykłady sposobów pracy, które wspierają ucznia z trudnościami w...
Czytaj dalej
Jak uczyć o energii jądrowej?
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele fizyki Treści: Omówienie pojęć opisujących jądro.Zasady zachowania w reakcjach jądrowych.Modelowanie rozpadu.Wykorzystanie tematyki energii jądrowej...
Czytaj dalej
Pokazy fizyczne jako forma motywacji uczniów i nauczycieli podczas dni otwartych szkoły
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele fizyki Treści: Wybór doświadczeń do pokazów w oparciu o zasoby pracowni fizycznej.Od eksperymentu do...
Czytaj dalej
Różne oblicza notowania
Rodzaj formy: Adresat: Warsztaty metodyczne Nauczyciele wszystkich etapów kształcenia Treści: Rola notatki w procesie edukacyjnym. Zapoznanie z metodami notowania w celu...
Czytaj dalej